lørdag den 14. april 2007

Ny udgave af THE CHANGELING-soundtrack

Percepto Records udgav i 2001 det fremragende score til THE CHANGELING, Peter Medaks fantastiske og meget uhyggelige spøgelsesfilm fra 1980. Musikken er komponeret af Ken Wannberg, Rick Wilkins og Howard Blake. Cd'en blev udgivet i 1000 eksemplarer og er nu totalt udsolgt, hvilket er synd, for det er et af de bedste horror-soundtracks, jeg har hørt. Men nu er THE CHANGELING vendt tilbage fra graven. Percepto udgiver nemlig en deluxe-version på en dobbelt-cd med endnu mere musik, remastered lyd og alternative takes. Oplaget er også denne gang på sølle 1000 eksemplarer, så man skal skynde sig, hvis man vil have denne klassiker i samlingen. Jeg har allerede sendt min bestilling.

1 kommentar:

  1. Yep, jeg har også bestilt Deluxeudgaven, selv om jeg faktisk har Perceptos originale udgivelse. Fremragende score!

    SvarSlet