tirsdag den 17. februar 2009

En helt almindelig tirsdag med to biografture og lidt shopping

Min kone og jeg var i formiddag i Cinemaxx på Fisketorvet for at se TWILIGHT. Vi havde biografen helt for os selv, hvilket var en lidt mærkværdig oplevelse... men cool nok. Det er så knap så cool, at man skal slide sig igennem 20 minutter med reklamer og forfilm, før man kan få lov til at se det, man er taget i biografen for.

Så satte jeg kursen mod centrum, hvor jeg gik ind for at se den nye FRIDAY THE 13TH i Palads. Det foregik i en af deres små sale nede i kælderen, hvor lærredet er på størrelse med en fladskærm og hvor det med at stille helt skarpt ikke er noget, man bruger. Her var vi hele ni mennesker i salen, herunder tre hyperaktive knægte, der lige skulle danse til deres mobiltelefon, før filmen begyndte. Særpræget opførsel...

Der kommer anmeldelser af begge film her på bloggen i løbet af de kommende dage. Efter Palads tog jeg lige en runde i butikkerne. I Accord købte jeg Goblins musik til BUIO OMEGA og i Fantask blev det til 3. bind af THE HOUSE OF MYSTERY i DC Comics' Showcase-serie (lagde i øvrigt mærke til, at de også havde bind 1 på hylden - det er nemlig kommet i et nyt oplag). Og så var det i øvrigt en bytur, hvor jeg mødte en håndfuld mennesker, jeg kender - og det var jo hyggeligt i det iskolde vejr.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar