fredag den 22. maj 2009

Når film samler støv på hylden

Kender I det? Der er bare nogle film i samlingen, man ikke kan få taget sig sammen til at se, uanset om det er en kvalitets-produktion eller en billig B-film. En af de gysere, jeg har haft stående længe, er CARRIE. Nej, det er ikke Brian De Palma-klassikeren, jeg taler om. Det er tv-remaket fra 2002 med Angela Bettis i titelrollen. Efter sigende skulle det være en hæderlig film, men underligt nok er der altid lige noget andet, jeg hellere vil se. Jeg har de to andre CARRIE-film og skulle selvfølgelig også have denne. Nu er det vel en to års tid siden, jeg fik den hjem fra USA, men jeg har altså ikke set den endnu. Det lykkes nok en dag...

2 kommentarer:

  1. Jeg kender godt til problemet.
    Det er tre år siden, at jeg købte "Leprechaun"-boksen påp reg.1. Den står dog stadig på reolen i uset og i folie.

    Andre film, der "lider" samme skæbne er nyere slashers som "Valentine", "Shredder" og "Final Examination" - de skal dog nok blive set på et tidspunkt!

    SvarSlet
  2. Man ved jo godt, at man en eller anden dag kommer igennem det hele, men det kan være tricky - især i perioder, hvor man køber mange nye film.

    SvarSlet