tirsdag den 7. juli 2009

THE LIVING DEAD AT MANCHESTER MORGUE udkommer på Blu-ray

Det kører lidt for det der Blu-ray-format. Man kan måske ikke blive så overrasket over nyheden om en Blu-ray-udgivelse af THE EXORCIST (i THE VERSION YOU'VE NEVER SEEN, 8. september, Warner Home Video i USA), men det er lidt vildt at Blue Underground har planer om en deluxe-udgivelse af Jorge Graus NON SI DEVE PROFANARE IL SONNO DEI MORTI - eller THE LIVING DEAD AT THE MANCHESTER MORGUE, som den nok er bedre kendt som. Skiven er på gaden den 27. oktober. Jeg mangler stadig at få set deluxe-dvd-udgaven, men jeg er ikke i tvivl om, at Blu-ray-versionen bliver mindst lige så imponerende.

2 kommentarer:

  1. Sist jeg så denne ble jeg ikke så imponert, men tenker jeg gir den en ny sjangse. Passer da perfekt med denne utgivelsen.

    SvarSlet
  2. Fantastic this movie!!
    Regards from the morgue Spanish!

    SvarSlet