søndag den 22. november 2009

En travl uge er ved at være forbi...

Der har været nok at se til her på fabrikken. Jeg håber, at I har nydt den franske temauge og er blevet inspireret til at kaste jer over nogle af filmene. Det har været sjovt at skrive disse anmeldelser, men også lidt hårdt. Så har der lige været en masse andet med Collectormania, nogle andre film, jeg skulle have set, samt masser af travlhed inde på avisen med kommunevalget og alt det der. Pyha... Heldigvis er det besværet værd. Bloggens læsertal stiger støt. Jeg siger mange tak til alle, der trofast følger med i mine skriverier - og velkommen til nye læsere, der først nu har opdaget bloggen.

Der står ikke så meget på to-do-listen i denne kommende uge. Jeg deltager som tidligere annonceret i den store Boris Karloff Blogathon, så der kommer et Karloff-relateret indlæg i løbet af ugen. Derudover har jeg et andet længere indlæg om genren generelt på vej, men ellers glæder jeg mig til en periode med en mere normal dag-til-dag blog-aktivitet. Ellers er ris, ros, spørgsmål og forslag altid velkomne.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar