søndag den 4. juli 2010

CREEPY og EERIE dør aldrig

Dark Horse fortsætter deres ambitiøse projekt med de superflotte genoptryk af de gode gamle Warren-hæfter CREEPY og EERIE, så I får lige en opdateret releaseplan. Og så har jeg på fornemmelsen, at et andet forlag lidt varmer op til, at VAMPIRELLA skal udkomme i det samme udstyr, men der er ikke kommet officielt nyt om det endnu. Mere om det senere...
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 1 (20. august 2008)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 2 (19. november 2008)
  • EERIE ARCHIVES VOL. 1 (18. februar 2009)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 3 (20. maj 2009)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 4 (15. juli 2009)
  • EERIE ARCHIVES VOL. 2 (12. august 2009)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 5 (13. januar 2010)
  • EERIE ARCHIVES VOL. 3 (12. maj 2010)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 6 (16. juni 2010)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 7 (22. september 2010)
  • EERIE ARCHIVES VOL. 4 (20. oktober 2010)
  • CREEPY ARCHIVES VOL. 8 (17. november 2010)
  • EERIE ARCHIVES VOL. 5 (17. november 2010)

3 kommentarer:

  1. Nu må jeg snart få købt nogle af de Creepy Archives. Jeg startede med at købe EC Archives udgivelserne af Tales From the Crypt og Vault of Horror i sidste måned, fordi jeg opdagede, at det første bind allerede er udgået i serien og er begyndt at blive dyrt at anskaffe.

    Hvordan er Eerie i forhold til Creepy?

    SvarSlet
  2. Jeg har stadig kun to CREEPY'er stående på hylden, så jeg er håbløst bagud... Så af gode grunde kan jeg ikke sige så meget om forskellen på CREEPY og EERIE.

    Og det er da noget skidt, at EC Archives nu er ved at forsvinde - når næppe at hoppe på dem også.

    SvarSlet
  3. Æv, det lyder sgu ikke godt, Thomsen! Har du check på, hvor mange EC-titler, der udgives i Archives-serier? Jeg checked lige "Tales From the Crypt" nr. 1 på Amazon UK og den koster 72 pund BRUGT! O_O

    Jeg har netop for et par dage siden modtaget EERIE nr. 1 fra Bookdepo i UK og det er jo uværligt en hamper pris per stk. (250 kr.), men okay, så er de også flotte (og koster iø 400 spir + porto i Fantask).

    SvarSlet