fredag den 15. juli 2011

DC Comics præsenterer endnu en klassisk horror-opsamling i deres Showcase-serie

DC Comics forkæler i den grad fans af gode, gamle horror-tegneserier fra især 70'erne. Det sker i deres snotbillige Showcase-serie, hvor vi indtil videre har fået tre bind af THE HOUSE OF MYSTERY, to bind af THE HOUSE OF SECRETS samt et bind med THE SINISTER HOUSE OF SECRET LOVE/SECRETS OF SINISTER HOUSE og senest et bind med THE WITCHING HOUR.

Den 5. oktober slår de så til med endnu en 500 siders lækkerbisken, nemlig GHOSTS. Der kom 112 numre i perioden i årene fra 1971 til 1982. Hvor mange numre, DC Comics lige kan presse ind i det første bind, er endnu ukendt, men det bliver under alle omstændigheder noget at glæde sig til.

3 kommentarer:

  1. Jeg er rigtig glad for dine tegneserie-opdateringer, så bliv endelig ved med dem! (og samtidig er jeg frustreret over ikke at kunne følge med, LOL, ikke mindst fordi mange af hardcover-udgivelserne er fælt dyre).

    SvarSlet
  2. Jeg er også håbløst bagud mht. de flotte CREEPY- og EERIE-udgivelser, men jeg har alle de DC Showcase-gysere, der indtil nu er kommet (bortset fra THE PHANTOM STRANGER, som jeg ikke helt synes hører med i slænget).

    SvarSlet
  3. Jens Erik Thomsensøndag, 17 juli, 2011

    Jeg er enig med Jack. Jeg har stor fornøjelse af tegneserie-opdateringerne, selvom de efterhånden har kostet mig en mindre formue. DC Showcase er jeg slet ikke begyndt på endnu, men jeg kan forstå, at de er værd at kigge nærmere på. Jeg har til gengæld fået købt alt det, der nåede at komme af horror og sci-fi i EC Archives-serien, inden den (permanent?) stoppede. Og jeg er midtvejs i Darkhorses fremragende Creepy Archives (dvs. midtvejs i forhold til de udgivne - så vidt jeg kan regne ud, så ender serien vel omkring de 30 bind engang, hvis alt skal med, og der er selvsagt laaang vej endnu). Kan i øvrigt anbefale at bestille dem hos Bookdepository.com, hvor priserne er lidt mere rimelige.

    SvarSlet