søndag den 14. august 2011

Nu ruller [REC] 4: APOCALYPSE

Der var et par af læserne her på bloggen, der bestemt ikke var begejstrede for den amerikanske QUARANTINE 2: TERMINAL, der udkom på dvd herhjemme i denne uge. For dem - og alle andre - må det være betryggende, at vi kan se frem til endnu to film i den spanske [REC]-serie, som QUARANTINE-filmene er baseret på. Instruktøren Paco Plaza må være godt i gang med efterarbejdet på [REC] 3: GENESIS, og nu går Jaume Balagueró for alvor i gang med at lave [REC] 4: APOCALYPSE. Hold da op hvor jeg glæder mig til at se de film. Kilde: Dread Central

2 kommentarer:

  1. Jeg er også stor tilhænger af [Rec]-serien. Jeg må indrømme at 2'eren faktisk var ret god. Den amerikanske genindspilning var unødvendig og lige ud af landevejen, men jeg må konstantere at når man får mulighed for at følge strabasserne med virusbefængte, besatte folk der er ude efter uskyldiges blod, så er jeg med på den!

    SvarSlet