søndag den 2. oktober 2011

Fem gange TUCKER AND DALE VS EVIL

Jeg har endnu ikke fået set horror-komedien TUCKER AND DALE VS EVIL, men det skal jeg have gjort noget ved. Kom til at tænke på den, fordi jeg læste nyheden om, at den nu langt om længe er på vej ud på det amerikanske dvd-marked.

Forsiden er ikke helt tosset, men der er mange meninger om, hvordan man skal markedsføre sådan en film. Så her er lige noget at kigge på, nemlig den amerikanske, engelske, danske, tyske og russiske dvd-forside. Jeg synes, at den amerikanske vinder foran den engelske, men den danske viser dog noget splat, så...

3 kommentarer:

  1. Jeg synes virkelig ikke, at det er nogle specielt heldige eller flotte forsider - en omgang 'photoshop-fuck-up'. Det er dog klart den danske, der rammer filmens tone bedst. Selv er jeg ret vild med denne plakat: http://collider.com/wp-content/uploads/tucker-dale-vs-evil-comic-poster.jpg

    Anyways, glæd dig til filmen - det er sgu en ret vellykket lille gyser-komedie, IMO.

    SvarSlet
  2. De to øverste og det russiske får alle 3/6 stjerner fra undertegnede. Det danske får 2/6, og det tyske får 1/6. Alt i alt nogle ret middelmådige covers til en alt andet end middelmådig film! Tucker & Dale er klart en af de 5 bedste horror-komedier jeg har set de 10 sidste år, helt på højde med Shaun of the Dead, Hot Fuzz, og hvad vi nu ellers har derude af kvali-film fra det sidste årti.

    SvarSlet