søndag den 2. juni 2013

Tandlægen går amok

For ikke så længe siden var jeg af flere omgange ved tandlægen for at få ordnet en tand. Det blev den store tur med rodbehandling og en krone, så det var ikke så rart - i hvert fald ikke, da regningen dukkede op! Nu har jeg heldigvis en tandlæge, der ikke er så grum som Alan Feinstone i Brian Yuznas to THE DENTIST-film.

Dem har jeg netop genset over de seneste par aftener, og de er herlig underholdning, selv om de er noget mere syrede, end jeg lige husker dem. Corbin Bernsen er mere bindegal end egentlig skræmmende store dele af tiden, og det trækker ned. Men tandlæge-scenerne er ekstremt grumme og blodige - de vil være hård kost, hvis man lider af odontofobi (du kan sikkert godt gætte hvad det ord betyder).

Herhjemme er filmene udkommet fra Another World Entertainment. Sjovt nok ser det ud til, at de er NTSC, ikke PAL, hvilket er lidt underligt.

1 kommentar:

  1. ...og så fik jeg skrevet om både Dracula-slik og tandlæge-gys i dag, hmmm...

    SvarSlet