fredag den 1. november 2013

Dagen efter Halloween

Jeg håber, at alle havde en god Halloween. Selv fik jeg ikke gjort så meget ud af den skræmmende dag i år, da jeg skulle på arbejde - jeg tog dog min CREEPSHOW-T-shirt for i det mindste at markere, at datoen var lidt mere uhyggelig end ellers. Hjemme havde jeg pyntet op i køkkenet med Halloween-ting og indkøbt bunker af slik. Min kone og datter blev dog ikke overrendt af trick-or-treaters - kun tre stykker lagde vejen forbi, så nu har vi slik til flere uger.

2 kommentarer:

  1. Jeg var til Hallowe'en-fest fra kl. 14 til 03, og vi havde tons af slik parat, men selvom jeg så en del udklædte mennesker på Nørrebrogade, både børn og voksne, bankede ikke en eneste trick-or-treat'er på døren.

    SvarSlet
    Svar
    1. Har lige haft besøg at tre udklædte piger, der lavede "slik eller ballade" med en dags forsinkelse - så det var cool nok.

      Slet