lørdag den 14. juni 2014

The night he came home... på en stor stak Blu-ray-skiver med lækkert guf til Michael Myers-fans

Anchor Bay og Scream Factory er gået sammen om et vildt projekt, nemlig en Blu-ray-boks med alle HALLOWEEN-filmene. Titlen bliver noget så enkelt som HALLOWEEN: THE COMPLETE COLLECTION, og den vil indeholde alt fra John Carpenters original til Rob Zombies to remakes. Man kan få det hele i en 10-disc-boks, men hardcore fans vil nok være mere interesserede i limited edition-versionen med hele 15 skiver. Den indeholder bl.a. også TV-udgaverne af HALLOWEEN og HALLOWEEN II samt det ekstremt sjældne producers cut af HALLOWEEN: THE CURSE OF MICHAEL MYERS. Hertil kommer også en 40 siders booklet. Hele herligheden er på gaden den 23. september.

2 kommentarer:

  1. Det er pisseirriterende at det nok ikke bliver et regionfrit sæt... men derimod kodet i region A... jeg hader det godt nok nogle gange... jeg har hørt rygter om at FRIDAY THE 13TH-bokssættet var hel og aldeles kodefri... jeg kunne virkelig godt tænke mig denne limited edition-boks, men jeg har ikke lige en kodefri afspiller... men jeg må indrømme at jeg har tænkt meget på at anskaffe mig en, fordi netop Scream Factory udsender en jävla masse godt!

    SvarSlet
  2. Nu ejer jeg stadig ikke en Blu-ray-afspiller, så detaljer om regionskoder er ikke noget, jeg endnu går så meget op i.

    SvarSlet