mandag den 8. august 2016

Nå, får du læst nogle horror-bøger? Tja, det bliver da til lidt billige gys på min Kindle

Udbuddet af horror-litteratur er ganske omfattende i Amazons Kindle-butik. Udfordringen kan være at skelne hit fra skidt. Mange etablerede navne udkommer nu i elektronisk format, og det kan ofte være den nemmeste måde at fat i bøgerne på, fordi det er mange år siden, at nogle af titlerne udkom i fysisk form, og de kan derfor være umulige at opdrive til en fornuftig pris. Samtidig har muligheden for at publicere elektronisk inspireret en sværm af skribenter til at forsøge sig med genren. Der er nok at vælge imellem.

Man kan selvfølgelig kigge på bestseller-listerne og så kombinere det med en grundig gennemgang af de bruger-anmeldelser, der ligger på Amazon - eller man kan vælge at tage chancen og så bare købe noget. Mange bøger i Kindle-shoppen kommer på tilbud, og man kan hurtigt finde spændende titler til 99 cent.

Det gælder en håndfuld af de horror-bøger, jeg har liggende i min Kindle - de har på det ene eller det andet tidspunkt kostet lige omkring en dollar. Med moms bliver det en lille smule mere, men det er på alle måder en fair pris, når man kan købe en horror-roman for syv-otte kroner. Imellem mine andre gøremål og projekter prøver jeg så at komme igennem den elektroniske bunke af horror-romaner, og jeg får da høvlet en titel i ny og næ.

Læserne her på bloggen kan muligvis have glæde af nogle hurtige anmeldelser af de titler, jeg kæmper mig igennem - også selv om jeg ikke kan garantere, at den aktuelle pris på bøgerne stadig er i omegnen af en dollar. Så med ujævne mellemrum vil jeg barsle med en anmeldelse, når jeg er blevet færdig med en e-bog i den skræmmende ende af spektret. Kig forbi; måske bliver det uhyggeligt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar