fredag den 4. november 2016

Skræk og Rædsel i radioen

Halloween, CPH PIX-festivalen og biograf-premieren på THE GIRL WITH ALL THE GIFTS har fyldt en del i medierne, og to gange i denne uge har de ringet til mig fra DR for at få mig med i radio-programmer. I mandags var det Halloween, og i den anledning ringede de fra P4's FORMIDDAG PÅ 4'EREN for at få en snak om uhygge, klovne og andet gys i forbindelse med den skræmmende dag.

Jeg blev ringet op blot 20 minutter før, jeg skulle på. så det blev til et telefon-interview. Du kan høre indslaget her. Telefon-interview er bestemt cool, men det er sjovere at være i studiet, hvilket jeg kom til i torsdags. Her var værterne Tore Leifer og Jesper Dein i P1 EFTERMIDDAG, og emnet var hvordan man overlever en zombie-apokalypse. Det var et rigtig sjovt indslag (hør det her), og jeg nåede lige at snuppe en zombie-inspireret selfie i studiet.

OBS: Bemærk, at DR har det med at rydde op i deres ting, så links virker ikke nødvendigvis - og hvis du klikker på linket via en telefon, så er det ikke sikkert, at den hopper direkte til det relevante indslag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar