mandag den 28. november 2016

Min to-do-liste er skræmmende tom ... så hvad skal jeg nu skrive om?

I disse dage er der lidt stille på Skræk og Rædsel-kontoret, men der har ellers været meget at se til. To-do-listen var på et tidspunkt ganske lang. Især kom årets CPH PIX-festival til at fylde en del på den ene eller den anden måde, og jeg skulle også lige nå ud på BogForum, fordi jeg havde fået en fribillet. Så var der lige tredje bind af FRYGT-FILERNE, som Jonas Wilmann havde givet mig - den skulle også have et par ord med på vejen. Endelig har jeg brugt nogle timer på en større artikel, men den er indtil videre lidt tys-tys.

Cinemateket byder på en del horror i december, så det skulle jeg lige have skrevet et par nyheder om. Og tingene skulle også plottes ind i Skræk og Rædsels horror-kalender, hvilket selvfølgelig også gjaldt det, der kørte på CPH PIX. Nu bliver horror-kalenderen aldrig komplet, og jeg har ingen fornemmelse af hvor mange, der bruger den, men jeg er nu selv glad for, at den er der. Så lever jeg fint med, at alverdens mærkværdige Halloween-arrangementer ikke kom med i den. Endelig har jeg fået ført min oversigt over Another World Entertainments gyser-udgivelser helt up-to-date.

Men nu to-do-listen altså tom, hvilket er fint. Jeg skylder ikke noget rundt omkring, så jeg kan skrive lige hvad jeg vil. Rent realistisk så bliver det nok ikke til det store her i december. Inden længe er vi inde i julemåneden, og den almindelige panik og travlhed begynder at brede sig alle steder ... og inden man får set sig om, så er det juleaften. Så jeg ser reelt frem mod januar, men selvfølgelig kommer tasterne ikke til at stå helt stille her på Skræk og Rædsel-kontoret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar