tirsdag den 14. februar 2017

Lidt gys på Valentinsdag

I løbet af året er der kommet mange dage, hvor man kan købe gaver til hinanden eller måske bare bruge nogle penge - ikke mindst fordi man mærker et vist kommercielt pres i forbindelse med mors dag, fars dag, Valentinsdag, Black Friday, Cyber Monday og hvad vi nu ellers har. Man kan selvfølgelig bare vælge at beholde dankortet i lommen og lade være med at blive fristet, men omvendt er det nu meget hyggeligt med et par gaver.

Se nu bare her: Min søde kone havde købt et par THE WALKING DEAD-tegneserier til mig her på Valentinsdag, og det er jo bare herligt. Nu er jeg tæt på at være up-to-date med serien, da jeg også fik to album i forbindelse med min fødselsdag. I øvrigt ... hvis man for alvor vil i Valentinsdags-humør, så kan jeg anbefale, at man kaster sig over slasherfilmen MY BLOODY VALENTINE fra 1981 eller det glimrende remake fra 2009. Det er god og grum underholdning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar