lørdag den 18. november 2017

Dracula-bolsjer i flydende form og kun for voksne

Alle kender de klassiske Dracula-bolsjer, der nu også blandt andet fås i varianter som Soft, Mega og Blood. Hvor længe de har været på markedet i flydende form, ved jeg ikke, men forleden blev jeg gjort opmærksom på netop denne variant, og så måtte jeg selvfølgelig lige prøve en flaske. Vi har med spiritus at gøre, så på flasken får man at vide, at den er kun for voksne.

Flagermusene smyger sig op langs Dracula-figuren på forsiden, og på bagsiden kan man læse, at indholdet holder 16,4 procent. Smagen er den søde og skarpe, man kender fra bolsjerne, men det er ikke alle, der er så pjattede med disse shots, som er baseret på den ene eller den anden form for slik. Så det er en smagssag om man er til Dracula-bolsjer i flydende form, men det er helt fint til en kold dag. Horror-stemning kommer man næppe i af at drikke det, men flasken ser cool ud på bordet.

4 kommentarer:

  1. Smager sikkert godt de første par shots, men nok ikke noget man ønsker at drikke sig fuld i :-)

    SvarSlet
  2. Lakrids-shots kunne jeg næppe finde på at drikke mig fuld i ... men de er fine til en kold dag, hvor man lige skal have et spark i kroppen.

    SvarSlet
  3. Har smagt den....lidt tilbage...noget hammersødt pis...blir hurtig kvammelt

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvis det endelig er, at man skal drikke den slags, så er en af Gajol-varianterne nok et bedre bud.

      Slet