tirsdag den 12. december 2017

Decembers sidste horror-indkøb ... og så smækker vi lommepenge-kontoen i for i år

Har været på posthuset efter en Amazon-pakke, og dermed lukker jeg ned for flere horror-indkøb i år. Lommepenge-kontoen er ikke tømt, men nu har jeg det bedst med, at der lige er lidt tilbage, hvis nu noget vildt skulle dukke op. Amazon-pakken indeholdt en fødselsdagsgave til et familiemedlem og så havde jeg selv købt Bruno Mattei og Claudio Fragassos VIRUS fra 1980. Det var i Blu-ray-udgaven fra 88 Films, hvor man finder titlen ZOMBIE CREEPING FLESH på forsiden.

Filmen er blandt andet også kendt som NIGHT OF THE ZOMBIES og HELL OF THE LIVING DEAD. Og er det så en god film, spørger du? Nej, den er ganske forfærdelig, hvilket jeg har skrevet om før, men der skal mere til at standse en rigtig horrorfan - og der er selvfølgelig diverse ekstramateriale på skiven.

Så landede tre soundtracks - HATCHET III af Scott Glasgow, GRABBERS af Christian Henson og PROXY af The Newton Brothers - samt nr. 186 af det engelske horror-magasin THE DARK SIDE. Senest havde jeg købt nr. 187, og det viste sig at indeholde anden del af en artikel om H.P. Lovecraft-filmatiseringer, så jeg måtte lige have fat i det nummer, der diskede op med første del.

Men nu er pengekassen lukket i for i år, og så glæder mig til, at der måske er et par skræmmende gaver på programmet juleaften. Nu får vi se.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar