mandag den 13. august 2018

En pakke med gys fra Arrow

Pakkeposten nåede forbi vores adresse i dag med en forsendelse fra engelske Arrow Video. Egentlig havde jeg opgivet at købe noget i deres store sommerudsalg, men der var masser af gode titler tilbage, da udsalget var tæt på at slutte. Så jeg fik lavet en bestilling og nu er filmene her. Mit indkøb har lidt en italiensk slagside med fire Mario Bava, en Umberto Lenzi og en Lucio Fulci, men det er under alle omstændigheder herligt at få fat i filmene i lækre Blu-ray-udgaver med masser af ekstramateriale. Hvis du ikke lige kan genkende forsiderne på her på billedet fra det, du måske har set på Amazon eller Arrows egen hjemmeside, er det fordi, jeg ikke er fan af de nytegnede covers, så jeg vender dem altid om.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar