mandag den 22. oktober 2018

Masser af skræmmende læsestof

Pyha, der er nok at kaste sig over. Her er noget af det skræmmende læsestof, der fylder op for tiden. Brødrene Garmarks LOVE CITY har jeg læst (og anmeldt), mens jeg i denne omgang opgav Ian Fryers fagbog THE BRITISH HORROR FILM: FROM THE SILENT TO THE MULTIPLEX - den er ekstremt kedsommeligt skrevet, så det må blive en anden gang. I øjeblikket er jeg i gang med Jakob Stegelmanns TRUSLEN FRA DET UKENDTE, der så handler om mange andre ting end horror, men den er nørdet på den helt rigtige måde.

Så venter Steen Langstrups FRYGT FABRIK FÆLDE (hvor jeg har bind 1 i fysisk form og resten liggende på min telefon som lydbog) og Jonas Wilmanns HOTELLET. Og så er der selvfølgelig de to horror-magasiner DEEP RED og FANGORIA, der er genopstået fra graven - dem glæder jeg mig også til at kaste mig over.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar