tirsdag den 2. oktober 2018

Yes, det nye nummer af FANGORIA er på vej

Jeg fik en email i dag! Selvfølgelig får jeg mange emails hver dag, men det er bare nogle emails, der er vigtigere end andre. Afsenderen var ingen ringere end det legendariske amerikanske horror-magasin FANGORIA, og de kunne fortælle, at der er et nyt nummer på vej. Når man får sådan en email, er det lige før at ens hoved eksploderer på bedste/værste SCANNERS-maner.

På forsiden kan man læse, at der er tale om volume 2, nummer 1. FANGORIA døde som print-magasin med nr. 344 i oktober 2015, og siden kom fire elektroniske numre, som abonnenterne kunne hente i PDF-format. Men derefter var det helt slut. Men nu har Cinestate, et selskab fra Texas, opkøbt retten til FANGORIA-navnet (og har tilsyneladende overtaget alle arkiverne fra den gamle redaktion), så alt burde være godt. Forsiden på reboot-nummeret prydes selvfølgelig af Michael Myers fra den nye HALLOWEEN-film, men det skal under alle omstændigheder bliver spændende at læse FANGORIA igen. Du kan abonnere lige her.

4 kommentarer:

  1. Cool nok, men der står ikke noget om "udenlandske" abonnementer. Jeg abonnerede på det gamle blad, og inklusiv porto fra USA blev prisen cirka det halve af, hvad Fantast tog for bladet (uden porto!). Forhåbentligt åbner de for ikkeamerikanske abonnementer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lagde jeg slet ikke mærke til. Jeg var abonnement på bladet, lige før det lukkede, så jeg er kommet med i en pulje af fans, der får den første årgang af det nye blad gratis. Men ellers kan man jo skrive og spørge.

      Slet
  2. Svar
    1. Det ser umiddelbart spændende ud, men jeg skal lige have læst det nye DEEP RED, før jeg for alvor kaster mig over det.

      Slet