søndag den 2. december 2018

Et par skræmmende blade med posten

Postbuddet var forbi med en kuvert, der indeholdt to numre af det engelske horror-magasin THE DARK SIDE. Da jeg sidste år var en tur i London, faldt jeg tilfældigvis over nummer 182, og siden har jeg i ny og næ købt flere numre. Selv om ikke alt indholdet er lige interessant, er der virkelig meget guf at læse - især hvis man også er til klassisk horror som f.eks. Universals monsterfilm eller Hammers dynamiske gysere.

Så THE DARK SIDE er et blad, jeg efterhånden holder meget af, og generelt er der en del at komme efter i spalterne. Nu skal jeg ikke ud i at have en komplet samling af bladet, så det aktuelle projekt er at samle det, der er udkommet siden det nr. 182, jeg købte i England. Kuverten, jeg lige har fået, indeholdt nr. 189 (med masser af artikler om 80'er-horror, über-guf) samt det helt nye nr. 196 (blandt andet med fokus på THE DEVIL RIDES OUT).

Når jeg ligesom har fået fyldt de huller ud, ender jeg nok med at tegne et abonnement, og så bliver det sikkert til enkelte ældre numre undervejs - i hvert fald i tidsrummet tilbage til nr. 141, der i 2011 var med til at relancere THE DARK SIDE efter en pause. Men jeg skal som sagt ikke ud i at jage en komplet samling.

2 kommentarer:

  1. Hvad koster de pr stk sådan et magasin nu om dage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige omkring 61-62 kr. pr. nummer - og det er inklusiv forsendelse. Et abonnement for seks numre til Danmark vil løbe op i godt 350 kr.

      Slet