torsdag den 6. december 2018

Flere zombier ... FEAR THE WALKING sæson 4 udkommer nu på dvd og Blu-ray

Hvis man ikke følger slavisk med i diverse TV-serier, er det næsten en umulig opgave at undgå spoilers. Overalt bombarberes vi med anmeldelser, referater, fan-reaktioner og analyser, når det seneste afsnit er rullet over skærmen. Wow, tog de virkelig livet af ham; det havde jeg alligevel aldrig troet! Ja tak, det er sikkert meget spændende, men nu kommer jeg nok ikke lige til at se lige den serie de første mange måneder, men mange tak for at have ødelagt en del af handlingen for mig.

Nu kan det nok ikke være så meget anderledes, medmindre man har gravet sig ned i en atombunker, hvor internettets fæle tentakler ikke kan nå ned - og forhåbentlig har man glemt nogle af de mange spoilers, når man endelig ser serien. Men selv en dvd- eller en Blu-ray-forside kan være en spoiler, så man har ikke mange chancer. Det gælder for eksempel ovenstående til FEAR THE WALKING DEAD sæson 4, der udkommer på dvd og Blu-ray i Danmark i dag.

Det er så en af de serier, man har en rimelig chance for at følge med i, fordi den kører på HBO Nordic med blot en enkelt dags forsinkelse i forhold til den amerikanske visning. Men nu har jeg ikke været up to date med den, og så må jeg leve med spoilers. Værre er det med hovedserien, der ikke lige kører på nogen dansk kanal eller streaming-tjeneste, men det er en del af gamet. Anyways, hvis du er til FEAR THE WALKING DEAD, så kan du altså nu købe endnu en sæson hjem til samlingen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar