torsdag den 14. marts 2019

Nå, det bliver så ikke lige i dag, at jeg får købt den nye HALLOWEEN på Blu-ray

Jeg var henne for at handle i min lokale Føtex og kiggede lige i deres beskedne film-hjørne efter David Gordon Greens nye HALLOWEEN. Den er nemlig udkommet til hjemmebiografen i dag, og ifølge Føtex' hjemmeside skulle de have den på lager - også på det mørke Amager, hvor jeg bor. Desværre var det ikke sådan, da filmen først kommer i deres tilbudsavis fra i morgen, og så må de ikke stille den ud på hylderne før.

Nå, det er der ikke noget at gøre ved, men jeg må derhen igen i morgen, for man kan få den på Blu-ray for bare 99,- kroner, og det er jo en meget god deal. Nu har jeg alligevel ikke tid til at se den i dag, så det går nok. Som sagt ... officielt udkommer HALLOWEEN anno 2018 i dag, og man kan købe den på dvd, Blu-ray, 4K UHD og i en steelbook, der indeholder Blu-ray-udgaven.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar