søndag den 12. oktober 2008

Mere Vampirella

Nu har jeg gravet lidt mere i sagen og kan se, at Harris Comics for ikke så længe siden har udgivet et genoptryk af de klassiske Vampirella-serier. Det er i det samme format, man kender fra f.eks. Marvels Essential-serie. Det kunne være, man skulle give den en chance.

Her er Harris' egen reklame for udgivelsen, der hedder VAMPIRELLA CRIMSON CHRONICLES MAXIMUM: "For the first time ever Harris Comics proudly presents a massive and affordable omnibus collection of the very first Vampirella tales. 448 Pages - ONE LOW PRICE!!! Never before have so many essential classics by Archie Goodwin, Jose Gonzalez, Steve Englehart and more been collected all in one place for one low price! Includes every Vampirella story from the original Vampirella #1-37. Cover by Jim Silke".

6 kommentarer:

  1. Søren, den ser rigtig spændende ud. Jeg har ikke læst Vampirella siden de danske blade, så det ville være fedt at få fat på sådan en moppedreng, men jeg kan ærlig talt ikke finde nogen steder online at købe den! Man kan få nogle andre volumener med samme titel, men med færre sider (som ikke har "maximum" i titlen), men jeg vil ha' den rigtige, goddammit! Ved du, hvor længe det er siden, den udkom eller/og hvor den fås henne? Thanks.

    SvarSlet
  2. Maximum-udgaven ser umiddelbart ud til at være en samlet version af de fire mindre "Crimsom Chronicles", der tidligere er udkommet. Man kan åbenbart ikke bestille Maximum-udgaven direkte fra forlaget og det ser heller ikke ud til, at nogle af de danske forhandlere har taget den hjem. Det er ikke mere end et par måneder siden, den udkom, så det er lidt mystisk. Der er en del forhandlere på eBay, der sælger splinternye eksemplarer, så det kunne være vejen at gå... men det ville være federe, hvis man bare lige kunne spadsere ned i Fantask og samle den op.

    SvarSlet
  3. Jeg checked eBay og fandt hurtigt en sælger/butik i USA, som reklamerer med, at de har 400 stk. liggende i ny stand og bestemt ikke alt for dyre. Tak for tippet.

    SvarSlet
  4. Købte i dag et eksemplar i Fantask til 143,50 kr. Skønt. Glæder mig meget til at læse den.

    SvarSlet
  5. Har lige selv læst moppedrengen (kan se du læser den nu) og synes det var en fed tidsrejse tilbage til halvfjerdserne da tilværelsen nok var mindre kompliceret end den er i dag... også i tegneseriernes verden...

    SvarSlet
  6. Den første håndfuld historier har været meget stemningsfulde. Jeg skriver en lille anmeldelse, når jeg har læst samlingen færdig.

    SvarSlet