onsdag den 15. februar 2012

Hele to nye CABIN FEVER-film er på vej

Jamen dog... Der er ikke bare én ny CABIN FEVER-film på vej - der kommer hele to! Eli Roths original fra 2002 var en herlig omgang skæg og ballade-splatter, mens Ti Wests sequel var noget værre rod. Nu har The Indomina Group købt rettighederne til franchisen og de vil lave to prequels.

Den første får titlen CABIN FEVER: PATIENT ZERO og bliver skrevet af Jake Wade Wall, mens Kaare Andrews formentlig kommer til at instruere. CABIN FEVER: OUTBREAK skrives af Adam og Deborah Marcus, men her mangler stadig et instruktørnavn. Optagelserne begynder i løbet af foråret i den Dominikanske Republik - og tanken er at skyde begge film på én gang. Kilde: Dread Central

7 kommentarer:

  1. Jesus Kristus! sikke en nyhed!

    Kan huske at Filmland på DR2 var så flinke at give den første Cabin Fever-film 0 pile.. hvilket bestemt er at stramme den... jovist - det er ikke original, men den er fandens underholdende og jeg fatter ikke en skid af snobberne hos Filmland, der heldigvis er reduceret til et radioprogram nu...

    SvarSlet
  2. Enig. Jeg syntes også at den første film var forrygende underholdende og vækkede minder om genre-filmene fra de glade 80'ere. 2'eren var dog fornærmende ringe...

    SvarSlet
  3. Etteren var fin. Toeren var så ringe at jeg græd. :-/

    Jeg forholder mig skeptisk til flere.

    SvarSlet
  4. Det går nok samme vej som med The Return of the Living Dead filmene, altså meget, meget hurtigt ned af bakke!!

    SvarSlet
  5. Return of the Living Dead III var da klart bedre end 2'eren - men ellers kan jeg godt se hvad du mener...

    SvarSlet
  6. Jeg synes sgu også CABIN FEVER var rigtig fed. Det var iø rent faktisk den eneste film, der fik nul pile i Filmland, og ja, Mallrat, de var sgu nogen snobber (og nu ville jeg egentligt gerne skrive en masse personlige fornærmelser til Søren Høy, men det vil Søren (Jacobsen) nok ikke sætte specielt megen pris på, så det vil jeg forskåne hans blog for. Men altså, SUR PRUT-program!). >_<

    SvarSlet
  7. Rart at se at man ikke står alene med den udtalelse om at Cabin Fever var en underholdende sag...:)

    SvarSlet