torsdag den 1. januar 2009

Jamen dog, nu kommer THE GRUDGE 3

Okay, lad mig se nogle hænder! Hvor mange glæder sig til at se endnu en THE GRUDGE-film? Nu kommer den lovede amerikanske 3'er, denne gang med Toby Wilkins som instruktør. Filmen er optaget i Bulgarien og har bl.a. Shawnee Smith fra SAW-filmene og STAR TREK-skuespilleren Marina Sirtis på rollelisten. Der er tale om en direkte til dvd-fortsættelse, og den ryger ud på region 1-markedet den 24. marts. Den kommer formentlig også hurtigt til Europa. Det dødssyge amerikanske dvd-cover kan ses her:

2 kommentarer:

  1. Jeg glæder mig vildt selvom jeg har hørt så mange dårlige kommentare om den nye The Grudge 3 film. 1'eren og 2'eren var bare så gude fede! Jeg har ikke set en bedre film nogensinde. Ikke kun fordi den er uhyggelig, men også fordi at historien er genial!

    - Kevin

    SvarSlet
  2. Jeg er så en af dem, der ikke kan lide THE GRUDGE 3, som du kan læse her.

    SvarSlet