torsdag den 25. juni 2009

Hvad sker der lige her...

Jeg tror efterhånden på, at alle eksemplarer af MY BLOODY VALENTINE 3D er levende og bevidst forsøger at undgå mig. Bestilte en dvd for nogle måneder siden i USA. Den fik jeg aldrig - og fik heller aldrig taget mig sammen til at få en erstatning fra forhandleren. Prøvede så fra engelsk Amazon for et par uger siden. Det har indtil videre heller ikke været den store succes. Har i mellemtiden modtaget en senere bestilling fra Amazon med nogle andre film, men ingen MY BLOODY VALENTINE 3D. Er dvd'erne besat af dæmoner eller er de forklædte aliens? Eller er det måske bare langfingrede postmedarbejdere? Aner det ikke, men denne gang skal jeg nok huske at klage, så jeg kan få et erstatnings-eksemplar... Gad vide om det når frem?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar