fredag den 24. juli 2009

Deluxe-udgave af THE GATE på vej

Jeg skrev for et par år siden om nogle af de film, jeg gerne ville have i en pænere kopi end dem, jeg tilfældigvis havde fået købt - enten fordi formatet var forkert eller forbi billedet lignede et slidt vhs-bånd. Blandt disse film var THE GATE, Tibor Takács' dæmon-gyser fra 1987. Den er udkommet herhjemme i en ret sølle fullscreen-kopi fra On Air Video, der endda skriver på forsiden, at det en Collector's Edition. Hmmm... Man skulle kunne få en dvd fra Tyskland i anamorphic widescreen, men den fik jeg aldrig taget mig sammen til at bestille. Nu slår Lionsgate i USA så til med en deluxe-udgave, der kommer på gaden den 6. oktober - og det endda med en masse nyt ekstramateriale. THE GATE er ikke det store sus, men der er nogle effektive og stemningsfulde scener i den, der fortjener at blive set i en god kvalitet.Læs også...
Grimme film

Ingen kommentarer:

Send en kommentar