lørdag den 25. juli 2009

Horrible indkøb i Århus

Vi har været et hurtigt smut i Århus. Jeg synes, jeg har rigeligt på hylderne for tiden, men butikkerne blev selvfølgelig lige scannet for skrækkelige titler. Meget af det kan jeg sagtens vente med at købe og udvalget er stort set det samme i hele landet nu, hvor der også er kommet Stereo Studio-butikker i København. Købte dog den nye FRIDAY THE 13TH-dvd inde i sådan en (den skal jeg jo alligevel have på et tidspunkt) og fik en gratis Jason Voorhees-maske-nøglering med i købet. Cool. Købte også "tosser ude på landet"-filmen TIMBER FALLS. Og i Stribeladen købte jeg den første WEREWOLF BY NIGHT-opsamling fra Marvel Essential. Herligt. Og så er det jo altid skønt at være i Smilets By med alle de fantastiske caféer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar