søndag den 7. september 2008

Dvd-gys uge 37 - 2008

Jeg har ikke kunnet finde nogle nye titler på listerne. Så er de penge da sparet...

Opdatering: Jesper har i sin kommentar nævnt flere titler, der skulle udkomme i næste uge. Vi tager dem lige fra en ende af:
  • BREATHING ROOM (Canadisk gys udgivet af Pan Vision. Kun en af enkelt af de forhandlere, jeg plejer at tjekke, havde skrevet den på. Mystisk)
  • STARSHIP TROOPERS 3 (En del forvirring om udgivelsesdatoen, og i øvrigt er det ren science fiction i min bog)
  • STEEL TRAP (Tysk sag, igen en Pan Vision-titel, som meget få forhandlere åbenbart får i sortimentet fra første dag)
  • THE CAVERN (Den hedder så WIthIN oprindeligt. En del kaos omkring udgivelsesdato, måske er det i næste uge, måske er det d. 23.)
  • CLEANER (Lyder som en ren thriller).

Sikke noget rod. Jeg tror, jeg opgiver disse dvd-lister...

3 kommentarer:

  1. Jeg kan finde "Breathing Room", "Starship Troopers 3", "Steel Trap", "The Cavern" og evt. "The Cleaner", hvis den da går under genren. Alle med release d. 9.9.

    SvarSlet
  2. så frem med pengepungen, hvis der da er noget værd at kaste penge efter;-)

    SvarSlet
  3. som sagt, moviezoo.dk er ret god:-) - hvis datoerne da holder vand der...?

    SvarSlet