søndag den 14. september 2008

Jean Rollin-box på vej

Jeg har kun en enkelt af Jean Rollin-filmene fra Another World Entertainment, nemlig VIERGES ET VAMPIRES (aka REQIEUM FOR A VAMPIRE). Den er jeg ikke udpræget begejstret for, men uinteressant er den ikke. Derfor ville jeg ikke have noget imod at kunne spare lidt på de fem andre titler. En mulighed er måske den seks-dvd-box, som Njutafilms i Sverige udgiver d. 22. oktober. En pris kan jeg dog ikke lige finde og jeg ved heller ikke om AWE udgiver en tilsvarende box herhjemme.

3 kommentarer:

  1. Jeg tror nu, at du vil kunne lide 2-3 af de andre. Den svageste er efter min mening Demoniacs, selv om idéen sådan set er meget sjov (jeg må indrømme, at jeg lod mig friste til at spole, da jeg så den). De resterende har hver sine kvaliteter, men jeg skal da indrømme, at det ikke er nervepirrende spænding, man skal se filmene for...

    SvarSlet
  2. Jeg tror vist, jeg tidligere har nævnt det, men AWE er ikke så glade for bokse, fordi danskerne ikke køber så mange af dem, som svenskerne gør. I følge AWE handler svenskerne mere fra eButikker end fra "rigtige" butikker, og i Danmark er det omvendt. Sagen er den, at Bokse fylder lige så meget/lidt på "hylden" hos en eButik, men i de rigtige butikker fylder bokse for meget eller passer ikke til stativerne, og bliver derfor ofte stillet om bag disken, hvilket gør, at færre køber dem. Måske ikke hos Fona2000, men i mange mindre butikker rundt omkring i landet.

    SvarSlet
  3. Du har nævnt det tidligere og det lyder som en fornuftig forklaring. Kun de store butikker gider have disse enorme bunker af boxsæt liggende fremme. AWE har dog ikke undladt at udgive boxe, som f.eks. deres zombie- og kannibal-udgivelser, men der er selvfølgelig en forskel på en box med 4 dvd'ere og en med 6. Det er lidt af en moppedreng.

    SvarSlet