onsdag den 4. februar 2009

Den mest hjernedøde markedsføring, jeg nogensinde har set

Prøv lige at se dette dvd-cover. BLED, en ny vampyrfilm, ryger ud på det amerikanske marked den 7. april. Og ved I hvad... jeg kan næsten ikke få luft ... den er lavet af en, der har haft med THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE at gøre! Hold da op! Slaglinien er From one of the executive producers of THE TEXAS CHAINSAW MASSACRE. Wow! Nu havde remaket af den nye motorsavsfilm hele 12 mennesker, der var producenter i den ene eller den anden forstand, fordelt på producer, executive producer, co-producer og associate producer.

En af disse var så Jeffrey Allard, der nu også har en finger med i spillet på BLED - en film, der har listet ni mennesker i diverse producent-roller. Men det er altså nok til, at der skal reklameres med det på dvd-coveret. Det svarer lidt til at sige, at min lokale pizza-bager kender en, der engang har set et postkort fra Italien!

1 kommentar:

  1. Haha - funny stuff ;-)

    Det tegner ikke nødvendigvis godt for filmens kvalitet, hvis man mener, at det eneste interessante man kan fremhæve er, at den deler executive producer med TTCM...

    SvarSlet