lørdag den 16. januar 2010

Vampyrbøger med nye lækre forsider

En af de mange populære serier på det store marked med paranormal romance er HOUSE OF NIGHT, der skrives af mor-datter-forfatter-parret P.C. Cast og Kristin Cast. Der er indtil videre kommet seks bind i en serie, der er planlagt til at være på 12 bøger. Forlaget Tellerup har allerede udgivet de to første bøger på dansk under titlerne VAMPYRENS MÆRKE og FORRÅDT.

I første omgang udkom de med nytegnede forsider af Morten Bak, men formentlig inspireret af den succes, som en anden bogserie om vampyrer har fået, så er disse to bind nu blevet genudgivet med noget mere lækre og salgbare forsider. Hvad man dog ikke gør for at sælge bøger. Tredje bind, UDVALGT, skulle komme til april. Nu, hvor vi også får Charlaine Harris' vampyrbøger på dansk, er det virkelig et marked, der rykker.

2 kommentarer:

  1. Jeg synes faktisk de engelske bøgers forsider er flottest! :)
    Jeg fik hele serien på engelsk, og jeg elsker deres forsider!

    SvarSlet
  2. Jeg må indrømme at jeg også hepper på de engelske forsider :)
    Men i sidste ende er det vel indholdet de skal bedømmes på.

    SvarSlet