tirsdag den 14. december 2010

TWILIGHT-guide kommer også på dansk

Der er mange mennesker, der tjener kassen på alle mulige uofficielle guider til det ene eller det andet film- eller TV-univers. Sådan er det også med TWILIGHT, hvor man kan købe sig fattig i alskens mærkværdige bøger. Nu kommer så den officielle guide, THE TWILIGHT SAGA: THE OFFICIAL ILLUSTRATED GUIDE, der vil indeholde bidrag fra forfatteren selv.

Nu er jeg selv blevet mere og mere træt af Stephenie Meyers skriverier, men det kunne faktisk være interessant at se, hvor meget vampyr- og varulve-baggrund hun egentlig har på sine karakterer - eller om det hele bare er en omgang pludder-pladder. Bogen udkommer på engelsk til april, men allerede til maj vil den være ude på dansk fra forlaget Carlsen.

...og så lige til de hardcore jeg ser kun Lucio Fulci-film 24 timer i døgnet-freaks, der ikke kan holde ud at læse nyheder om romantiske vampyrer: Da jeg hentede illustrationen til dette indlæg, fyldte den 666 kilobyte. Jo, det er Djævelens værk!

3 kommentarer:

  1. Haha djævlens værk. Ja det kan man vist rolig sige :)

    SvarSlet
  2. hvis du ikke har noget pænt at sige så lad vær med og sige noget

    SvarSlet
    Svar
    1. Nu ved jeg ikke hvem din kommentar er rettet til, men kritik kan være både positiv og negativ - og jeg har skrevet både positivt og negativt om TWILIGHT her på bloggen.

      Slet