fredag den 10. februar 2012

Få endnu mere at vide om FRIDAY THE 13TH

Peter M. Brackes bog CRYSTAL LAKE MEMORIES: THE COMPLETE HISTORY OF FRIDAY THE 13TH regnes for at være den noget nær ultimative guide til denne berømte film-serie. Bogen er fra 2005 og nu bliver den genudgivet i en ny og opdateret udgave. Hvor den første udgave var en hardcover-bog, så bliver den kommende version selvfølgelig elektronisk - takket være forlaget Sparkplug Press.

CRYSTAL LAKE MEMORIES udkommer den 28. februar i to versioner. Den ene bliver en ren tekst-version til f.eks. Kindle og Nook, mens den anden bliver en fuldt illustreret version til Kindle Fire og Nook Color. Og iBooks 2-udgaven vil endda have video og andre gimmicks. Man kan læse mere på denne Facebook-side.

4 kommentarer:

  1. Død over elektroniske "bøger". Jeg er utrolig glad for min Crystal Lake Memories: The Complete History of Friday the 13th :)

    SvarSlet
  2. Jeg kan kun være enig med Sørensen... jeg fryder mig også min hardcover-udgivelse, i stedet for alt det der elektroniske pjat...!

    SvarSlet
  3. De fleste filmbøger vil formentlig tabe noget ved at blive læst som e-bøger - netop fordi de ofte er overdådigt illustreret. Men en interaktiv udgave af en filmbog lyder nu lidt fristende.

    ...men skal da have købt denne bog, mens der stadig findes fysiske eksemplarer af 2005-udgaven.

    SvarSlet
  4. Er også rigtig glad for min "rigtige" udgave af denne bog. Den er virkelig fremragende og er den bedste filmbog jeg nogensinde har læst. kan ikke anbefales nok

    SvarSlet