onsdag den 1. juni 2016

PUPPET MASTER er dukket op

Jeg kan være i tvivl om, hvor mange af PUPPET MASTER-filmene, jeg har set, men jeg er ikke i nærheden af at have udsat mig selv for rub og stub i denne tilsyneladende uendelige serie. Nogle af de første udkom på dansk leje-VHS, og jeg har en cd stående med Richard Bands musik til de to første film. Husker PUPPET MASTER som underholdende på en lidt bizar måde, men det er på ingen måde verdenskunst, vi har med at gøre.

Men jeg har dog planer om at få nogle af dem genset, og har nu erhvervet mig de tre første af filmene på Blu-ray fra engelske 88 Films. Selskabet skulle også have kapitel 4 og 5 på vej, men det er nok tvivlsomt hvor længe jeg hænger på. Serien byder indtil videre på:
  • PUPPET MASTER (David Schmoeller, 1989)
  • PUPPET MASTER II (Dave Allen, 1990)
  • PUPPET MASTER III: TOULON'S REVENGE (David DeCoteau, 1991)
  • PUPPET MASTER 4 (Jeff Burr, 1993)
  • PUPPET MASTER 5: THE FINAL CHAPTER (Jeff Burr, 1994)
  • CURSE OF THE PUPPET MASTER (David DeCoteau, 1998)
  • RETRO PUPPET MASTER (David DeCoteau, 1999)
  • PUPPET MASTER: THE LEGACY (Charles Band, 2003)
  • PUPPET MASTER VS DEMONIC TOYS (Ted Nicolaou, 2004). Ikke officielt en del af PUPPET MASTER-serien.
  • PUPPET MASTER: AXIS OF EVIL (David DeCoteau, 2010)
  • PUPPET MASTER X: AXIS RISING (Charles Band, 2012)
  • PUPPET MASTER: AXIS TERMINATION (Charles Band, 2016). Kommende titel.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar