søndag den 30. september 2018

Dagens skræmmende tip: En cool måde at bruge Skræk og Rædsels horror-kalender på

Jeg prøver at få så mange begivenheder som muligt med i Skræk og Rædsels horror-kalender, men der kan være enkelte udfordringer for de fans, der bruger den. Hvis man for eksempel ser kalender-feedet på en iPhone, så har jeg opdaget, at der i beskrivelserne af de enkelte begivenheder dukker html-koder op. Det kan være en Google-fejl eller en Apple-fejl eller en kombination, men det er lidt træls. Helt håbløst er det dog ikke at bruge kalenderen på den måde, men det kunne være pænere.

Jeg har dog prøvet at hente Googles egen kalender-app til min iPhone og det virker overraskende godt. Man får små billeder fra mange af de steder, hvor tingene foregår, og links og det hele virker. Det er ret sejt. Men jeg håber, at brugerne selv eksperimenterer med kalender-feedet på diverse enheder, for det vigtigste for mig er, at horror-kalenderen bliver brugt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar