onsdag den 17. april 2019

Hele tre biogys lige nu

Det er sjældent, at man i de danske biografer har hele tre horrorfilm at vælge imellem, men sådan er det lige nu. Jordan Peeles US har kørt nogle uger efterhånden, men den er ikke færdig med at tiltrække publikummer, og den kan stadig ses flere steder i landet. Den nye filmatisering af Stephen Kings PET SEMATARY er også i live i bifferne, selv om anmelderne ikke var specielt pjattede med den, og så kan man fra i dag se THE CURSE OF LA LLORONA, der på en eller anden måde har en forbindelse til THE CONJURING-universet.

Skal man have det hele med, så smager den nye HELLBOY-film nok også lidt af horror, men nu har jeg i hvert fald nævnt de tre, der helt sikkert er. Desværre har jeg ikke selv set nogle af dem, og af forskellige årsager skal vi nok helt frem til den 29. april, før jeg overhovedet er i nærheden af at få tid til at gå i biffen. Men mon ikke mindst en af filmene stadig kører til den tid?

2 kommentarer:

  1. Den nye "Pet Sematary" er ret ringe. Til gengæld har jeg allerede set "Us" to gange - en meget mærkelig film, der ligesom Darren Aronofskys "Mother!" er bedst, når den er færdig og man går rundt og grubler over den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil vildt gerne se US, men som sagt bliver der nok ikke tid til en bif-tur lige med det samme.

      Slet