lørdag den 22. september 2007

En lynvisit i en anden genre

Her til formiddag var jeg med familien til Euroron 2007, den europæiske science fiction-festival, der i år holdes i Danmark, nærmere betegnet i Valby Kulturhus. Science fiction er normalt ikke en genre, jeg går så meget op i, men vi ser da en del STAR TREK, og der var da lige nogle STAR TREK- og STAR WARS-ting, der skulle tjekkes ud. Jeg mødte en meget træt Thomas Winther, der er en af arrangørerne bag kongressen, og købte de tre numre af hans H.P. Lovecraft-fanzine Nyarlathotep i Fantastik-foreningens bod. Mødte også Stig W. Jørgensen, som jeg ikke har talt med i årevis. Ellers var de mange foredrag og rundbordssamtaler ikke noget for mig, men der var en god stemning og folk så ud til at hygge sig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar