torsdag den 23. marts 2017

Et forudbestilt gys

Når jeg bestiller film på nettet fra f.eks. Amazon, så er det ofte fire eller seks film, der ryger ned i den elektroniske indkøbskurv. Så sparer man lige lidt på portoen, og det er herligt at få en stor pakke i hænderne med en masse guf. Men det kan også være hyggeligt at forudbestille enkelt-titler - især hvis det er noget, man rigtig gerne vil have fingre i.

Det gælder f.eks. Slasher Classics Collection-serien fra 88 Films. Herfra har jeg lige forudbestilt RETURN TO HORROR HIGH på Blu-ray. Er ikke helt sikker på hvornår den udkommer, men det sjove ved at forudbestille er, at man en dag pludselig finder en lille pakke i sin postkasse ... og så tænker man "nå ja, det har jeg jo bestilt for flere uger siden".

2 kommentarer:

  1. En film jeg lejede på vhs i tidernes morgen. Husker dog intet fra den.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ret sikker på, at jeg aldrig har set den. Den danske VHS-titel var TILBAGE TIL RÆDSLERNE. Herligt.

      Slet