onsdag den 21. februar 2018

Jeg har bestilt otte horrorfilm i dag ... men er stadig i tænkeboks, når det gælder Skræk og Rædsel

Som jeg skrev for nogle uger siden, så er bloggen her på standby for tiden. Nogle har spurgt mig, om der er noget alvorligt galt, men det er der altså ikke tale om. Ja, dele af virkeligheden fylder mere end godt er, men jeg er hverken syg, deprimeret eller noget helt tredje. Og jeg får stadig sneget en enkelt skrækfilm ind i mit program i ny og næ, og i dag bestilte jeg hele otte horror-Blu-rays fra udenlandske forhandlere; heriblandt den I ser på billedet, nemlig Fernando Di Leos LA BESTIA UCCIDE A SANGUE FREDDO fra 1971. Internationalt er den blandt andet kendt som COLD BLOODED BEAST.

Så lidt sker der, men der er stadig lang vej til, at jeg i større stil kommer til at blogge igen. Og måske er vi nået dertil, hvor jeg ikke for alvor har mere at sige i dette format. Men nu får vi se. Indtil videre må I klare jer med alle de gamle indlæg eller gå på jagt andre steder på nettet. For mig er det i hvert fald vigtigt, at jeg får en periode, hvor jeg bare er helt almindelig fan uden nødvendigvis at skulle skrive om det. Og det kan som sagt være, at det skal ske på en helt anden platform. Men nu tager vi lige det hele én ting af gangen, og jeg glæder mig til, at postbuddet ankommer med pakkerne med de otte film, jeg har bestilt.

2 kommentarer:

  1. Du har måske også fået udnyttet Arrow Video flash salget der er i gang lige nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har jeg nemlig; bestilte otte film. Og jeg har en pakke fra Amazon liggende henne i postbutikken med seks film, så der kommer bestemt ting og sager hjem til hylderne.

      Slet