mandag den 25. marts 2019

Jamen, den horrorfilm har du da set!

For et stykke tid slog jeg et billede i stil med ovenstående op på Skræk og Rædsels Facebook-væg med teksten "Jeg kommer aldrig i bund med film-bunken". Det kom der selvfølgelig et par kække kommentarer til, og så var der en, som spurgte, om jeg ikke allerede havde set en del af de pågældende film. Og det har jeg selvfølgelig.

Hvis vi bare tager de gysere, der ligger øverst i stakken: TARANTULA, BLACULA-filmene og SSSSSSS har jeg i forvejen på dvd og LATE PHASES så jeg på en Blodig Weekend-festival. Men nu har jeg dem altså på Blu-ray, og så skal de jo ses igen. Billedkvaliteten er uden tvivl bedre end på dvd'erne, der kan være ekstramateriale, man ikke har set før, og så vil man gerne lige tjekke, at der ikke er fejl på skiverne (hvilket der i praksis aldrig er, men man kan ikke vide sig sikker).

Så selv om jeg har set en film før på f.eks. dvd, så regner jeg det altså som en titel, jeg skal have set, hvis jeg siden anskaffer mig den på Blu-ray. Ja, det er nørdet, men det er jo en del af charmen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar