fredag den 6. oktober 2006

Flere zombier fra Dennis Jürgensen

Den danske kult-forfatter Dennis Jürgensen har begået en fortsættelse til sin berømte splatter-gyser KADAVERMARCH fra 1991. Titlen er denne gang KADAVERJAGT.

Coveret er ganske flot, men om indholdet så er noget værd, er ikke til at vide. Er man nysgerrig kan man hente de to første kapitler her. Jeg er ikke imponeret over kvaliteten af denne smagsprøve, men nu er jeg heller ikke den store Jürgensen-fan.

Bogen udkommer d. 11. oktober fra forlaget Tellerup. Man kan i øvrigt få KADAVERMARCH i en særlig "limited edition"-box med en masse ekstra ting - forlaget lægger nu også KADAVERJAGT ind i denne box.

1 kommentar:

  1. Hejsa

    Jeg er glad for at du kan lide coveret, det er såmænd undertegnede der har lavet den :)

    Bogen er forresten ganske god, jeg har nu læst den to gange. Dennis Jürgensen fans burde være tilfredse :) Og uden at lave for meget reklame tror jeg at enhver med hang til gys og splat vil synes godt om den.

    SvarSlet