onsdag den 28. februar 2007

En tur i byen...

...betød bl.a. det nye nummer af FANGORIA fra Fantask. Hvor er det dog fantastisk at man kan købe et blad, der har en makaber forside, selv om man selvfølgelig risikerer at skræmme livet af både konen, barnet og katten, når man læser det. Det er lidt dyrt at købe bladet via Fantask (et abonnement direkte fra Fango fås til ca. halv pris, men til gengæld er man rimelig sikker på at få det omkring udgivelsesdagen).

Jeg har så mange film på hylderne i øjeblikket at jeg egentlig ikke var på udkig efter flere, men så købte jeg alligevel et par stykker, nemlig STEPHEN KING'S IT til 50,- kr. og UNDERWORLD: EVOLUTION til 100,- kroner i TP Musik. Det var så nok for denne gang.

1 kommentar:

  1. Jeg købte også IT for nylig, men nåede ikke at blive færdig med at se halvdelen af den, før jeg slukkede igen.

    Den var endnu ringere end jeg erindrede den, primært i den forstand at det faktisk er temmelig kedelig. Nu er jeg godt nok også temmelig glad for bogen, og så er miniserien meget nem at blive skuffet over, men alligevel synes jeg sgu' ikke rigtig det holder vand.

    At caste Tim Curry som Pennywise the Clown var dog temmelig genialt.

    SvarSlet