mandag den 12. marts 2007

Soundtrack til AWE-giallo

Det var åbenbart lidt af et kup, at Another World Entertainment udgav Duccio Tessaris giallo L'UOMO SENZA MEMORIA (aka PUZZLE eller DØDENS PUSLESPIL). Jeg har ikke selv set den endnu (er i det hele taget nybegynder i giallo-genren og er lidt i tvivl om hvordan den placerer sig i forhold til horror, men det skal jeg nok få styr på), men det skulle være en ret solid film.

Nu kan man sandelig også få Gianni Ferrios musik til filmen, takket være Digitmovies, der har udgivet en del gialli-scores.

2 kommentarer:

  1. Har du købt Puzzle? Ellers check Blockbuster; jeg så den derinde her den anden dag til 20 kr!! Og Beyond til en 50'er (jeg havde dog dem begge).

    SvarSlet
  2. Nej, jeg har ikke PUZZLE, så det var et herligt tip. Jeg kigger på det.

    SvarSlet