mandag den 11. juni 2007

Skræk i flimmeren

En tilfældig søgning på en TV-hjemmeside gav et skræmmende dårligt resultat, når det gælder horror på de kanaler, de fleste dødelige har adgang til. TCM viser her til aften THE HAUNTING (som de gør hver eneste måned), hvilket er fint nok, men alligevel... TV 2 Film har de to PET SEMATARY-film, I KNOW WHAT YOU DID LAST SUMMER, LAKE PLACID og MARY SHELLEY'S FRANKENSTEIN i rotation for tiden, men ellers skal vi frem til lige efter midnat fredag aften på Sverige 4 for at finde en forholdsvis ny film. Her vises nemlig MY LITTLE EYE. Jeg kan godt forstå, at jeg stort set aldrig ser TV mere. Thank God for DVD!

5 kommentarer:

  1. Jeg har lige opdaget, at Sverige 2 viser "Nightmares and Dreamscapes: From the Stories of Stephen King" i aften. Har intet hørt om den før, men lyder lidt interessant - har checket lidt info ud om den... Jeg mener ikke, at de har vist nogle afsnit før, hvilket må betyde at aftenens afsnit er "Battleground" med William Hurt i hovedrollen - og instrueret af selveste Brian Henson! Hahaha... :D
    Overvejer at give den en chance...
    Check evt. omtalen her:
    http://www.dvdverdict.com/reviews/nightmaresdreamscape.php

    SvarSlet
  2. Christ! Mikael Salomon instruerer visse af de andre!
    Bliver nok en noget blandet fornøjelse... ;)
    men lyder generelt som om visse af episoderne bestemt er værd at se! :)

    SvarSlet
  3. Godt ord igen. Hvis det er "Battleground" de viser i aften (kl. 22.30) bliver jeg sgu nødt til at se den! Lyder virkelig spændende...
    Og så skal jeg ellers nok holde inde med at hærge din blog - denne aften ;)

    SvarSlet
  4. Den havde jeg overset, primært fordi den ikke havde en genrebetegnelse i den TV-guide, jeg søgte i. Serien har fået pæne ord med på vejen, og kan fås i en dvd-boks fra både England og USA, hvis man ikke lige husker at optage den otte mandage i træk fra svensk TV.

    SvarSlet
  5. Wow! Hurtig respons ;)
    Ja, jeg sparker hvert fald VHS-maskinen i gang i aften! Især hvis de viser "Battleground"! (Er selvsagt nødt til at starte optagelsen inden...)
    Så du har ikke selv set nogle af afsnittene? (Sorry, nu brød jeg vist mit løfte...:D)

    SvarSlet