onsdag den 4. juli 2007

Et par småting

Fik lidt film med posten i dag. Den ene var BLADE: TRINITY i den udvidede udgave, som jeg havde bestilt fra Sendit.com. De danske forhandlere kan åbenbart ikke finde ud af at få sat denne titel på udsalg (det gælder kun biografudgaven), så jeg købte den engelske for ca. 50,- kr. Fra Amazon fik jeg PSYCHO COLLECTION. For 100,- kr. kan man i Danmark få en PSYCHO COLLECTION med de tre første film, men dels er 2'eren i fullscreeen, dels mangler TV-filmen PSYCHO IV: THE BEGINNING. Da jeg har gang i en lille PSYCHO-kavalkade for tiden, måtte jeg have fat i den engelske box, der lider af de samme billedformat-fejl, som den danske æske, men til gengæld er 4'eren med - og her gør det ikke noget, at den er i fullscreen. Det er nemlig en TV-film.

2 kommentarer:

  1. Når man som jeg har købt den danske 2-diskudgave af den første, så er det jo herligt at der findes en amk udgave med 2, 3, og 4. Jeg har ikke købet den, men overvejer det. Som sædvanlig er formatet et irritationsmoment (LOL), da amazon godt nok nævner de er i lbx, men det kan vel næppe passe for dem alle, da 4'eren, som du skriver, er en tv-film!

    SvarSlet
  2. Den amerikanske triple-box udkommer først d. 14. august, så du må lige vente lidt. Ifølge Universals egen hjemmeside...

    http://homevideo.universalstudios.com/details.php?childId=36881

    ...skulle 4'eren faktisk være i Anamorphic Widescreen (1.78:1) på denne nye udgivelse, hvilket lyder ganske interessant. 2'eren og 3'eren er lig med de tidligere amerikanske udgaver, der begge er flotte, så alt i alt er det en attraktiv pakke. Og så skulle den vejledende udsalgspris ikke være mere end 15 dollar. Suk, endnu en ting, man (måske) skal have købt.

    SvarSlet