torsdag den 6. september 2007

En pokkers masse FANGORIA

Disse tre kasser indeholder 191 numre af FANGORIA, en komplet stribe fra nr. 70 til nr. 260. Disse har jeg netop hentet fra en anden samler, der ikke havde plads til dem længere og derfor havde sat dem til salg via Den Blå Avis. Ud over at det er vildt hyggeligt at møde andre horror-fans, så var det herligt at få så mange blade hjem på én gang. Netop vægten gør, at disse blade er svære at købe via f.eks. eBay, da de fleste amerikanske og engelske samlere ikke vil sælge til andre end deres landsmænd. Jeg havde ca. 60 af disse blade i forvejen i min egen samling, så de kommer til salg på et senere tidspunkt, når jeg får dannet mig et overblik. Men indtil videre er det bare skønt at få så meget læsestof hjem i et hug!

7 kommentarer:

  1. hvad måtte du slippe?

    SvarSlet
  2. Det var ikke så galt. Både køber og sælger var tilfredse med prisen.

    SvarSlet
  3. Og mere er der ikke at sige om den sag? Synes nu bare det kunne være interessant at vide hvad sådan en stak er gået for. Måske det bare er mig?

    SvarSlet
  4. Well, diskretion en æressag, når det drejer sig om penge mellem gentlemen. Jeg forstår din nysgerrighed, men selv i blogsfæren er der grænser. Der går år imellem at sådan en stak bliver handlet i Danmark, så tallet er irrelevant - og jeg ved nu heller ikke om sælger vil bryde sig om at få det ud. Men som sagt - det var en fornuftig sum begge parter havde det OK med.

    SvarSlet
  5. Okay okay. Så må jeg leve med nysgerrigheden. Men sikkert et scoop!

    SvarSlet
  6. Jeg er nu begyndt at læse i den enorme stak. Hvor er det vildt - og hvor bliver man bare mindet om hvor mange film, man gerne vil købe!

    SvarSlet
  7. Så er de 63 numre af Fango, jeg havde dobbelt efter denne handel, solgt. Fint at komme af med endnu en bunke. Så er der bare alt det andet, der skal ryddes op i.

    SvarSlet