mandag den 10. december 2007

Gys til leje

Jeg er helt holdt op med at leje dvd-film. Ikke alene kommer købefilmene grotesk hurtigt på tilbud, så det haster ikke specielt med at se de nye titler. Jeg var også blevet lidt træt af at få ridsede film med hjem, der ikke kunne afspilles - eller at aflevere fem film, hvoraf vi kun havde nået at se to eller tre. Jeg ved godt at der findes post-baseret udlejning, der skulle være en smule mere fleksibelt, men så langt er vi ikke nået.

Var dog lige inde i min lokale Blockbuster for at snuse, og jeg kan godt se, at der kommer enkelte titler ud på lejemarkedet, der endnu ikke er tilgængelige på det danske købemarked. Et eksempel er TURISTAS, der havde lejepremiere d. 4. december. Men nu jeg typen, der hellere vil eje filmene (og TURISTAS har jeg haft stående på hylden i månedsvis i region 1-udgaven), så det bliver nok ikke til så mange ture til Blockbuster i de kommende år.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar